-=( Ru.Game.Quake FAQ )=-
-=( Quake III Test Win32 1.05 part )=-
Version 1.1
"Спасение невкупающих -
дело рук самих невкупающих"
(c) Dmitry Baryshnikov
Список тем-питань FAQ:
- А як FPS поміряти?
- В мене чомусь не виконуються конфіги. Що робити?
- Бачив кольорові імена в інших гравців. Як це зробити?
- Немає команди "alias". Як же писати конфіги?
- Де можна взяти список всіх консольних команд і змінних?
- Дуже заважає дим від ракет. Чи не можна його як-небудь прибрати?
- Як пограти в тімплей?
- Коли планується вихід повної версії Quake III Arena?
=============================================================================
Q: А як FPS поміряти?
A: В консолі "cg_drawFPS 1". Є ще такі команди, як:
"cg_drawTimer 0" - включити таймер (праворуч вгорі)
"cg_lagometer 0" - буде видно скільки в тебе фрагів (праворуч внизу)
=============================================================================
Q: В мене чомусь не виконуються конфіги. Пишу в консолі "exec filename.ext"
- пише, що не може виконати такий файл, хоч він знаходиться в піддиректорії
/TESTQ3. Що робити?
A: Піддиректорію /DEMOQ3 перейменуйте в /BASEQ3.
=============================================================================
Q: Бачив кольорові імена в інших гравців. Як це зробити?
A: В конфігу, при прописуванні імені. Використовується наступна конструкція:
// Code | Color
// |
// 0 | Black
// 1 | Red
// 2 | Green
// 3 | Yellow
// 4 | Blue
// 5 | Cyan
// 6 | Magenta
// 7 | White
name "1Nam4e3."
Тут перші три букви будуть червоні, буква "e" синя, і крапка - жовта.
Варто додати, що в кінці всього імені потрібно поставити перемикання знов
на стандартний білий колір - інакше подальший зміст консолі буде того
ж кольору, якого була остання буква в вашому крутому імені.
=============================================================================
Q: Немає команди "alias". Як же писати конфіги?
A: ID Software дещо змінили конструкцію "Alias" в Q3A. Тепер вона
виглядає наступним чином:
seta myalias "weapon 1; say Bcix nopBy!"
bind x vstr myalias
Тобто замість команди "alias" треба використовувати "seta" ("set"), а при
прив'язці аліаса до клавіші використовувати ключове слово "vstr" перед ім'ям
аліаса.
=============================================================================
Q: Де можна взяти список всіх консольних команд і змінних?
A: З поясненням - не знаю. А ось просто лістинг команд і змінних можна
отримати просто. Досить завантажити Q3Test і в консолі написати:
//Це видасть список змінних
cvarlist
//Це дасть список команд
cmdlist
//Це скине зміст консолі в файл з потрібним ім'ям.
condump
=============================================================================
Q: Дуже заважає дим від ракет. Чи не можна його як-небудь прибрати?
A: Можна. Але не так просто, як хотілося б. Треба створити файл xxx.shader
з наступним змістом:
//
smokePuff
{
cull none
{
map textures/sfx/launchpad_arrow2.tga
blendFunc GL_ONE GL_ONE
}
}
//
...і вмістити в окрему директорію не BASEQ3 (Q3TEST), допустимо
"Q3TEST/SMOKE_OFF/scripts/xxx.shader". Запускати Q3Test треба наступним
чином: "quake3.exe +set fs_game smoke_off". На жаль, швидкість від цього
не зросте, але диму не буде.
=============================================================================
Q: Як пограти в тімплей?
A: Треба дотримуватися приведеної нижче інструкції:
1. Запустити Q3 server
2. В консолі набрати "set teamflags 1"
3. В консолі набрати "set dmflags 1"
4. В консолі набрати "map "
І все запрацює.
=============================================================================
Q: Коли планується вихід повної версії Quake III Arena?
A: Орієнтовно в грудні цього року.
=============================================================================
Укладач FAQ Andrey Matweew AKA Swordsman[FPS]
(2:5030/436.4). Спасибі Сергію Глебову
(2:5030/544.26) і Миколі Грішину (2:5030/497) за
надані матеріали.
Останнє оновлення від 20.05.99
=============================================================================
Переклад - Olexandr Slobodyan, 28.I.2002
|