√оловна > ≤гри >  вести >
Baldurs gate

B A L D U R 'S    G A T E
(mini guide)

„асть I. —творенн¤ ѕерсонажа.

—творенн¤ персонажа Ї одним з найважлив≥ших момент≥в
в св≥т≥ Baldurs Gate. ¬ залежност≥ в≥д вибраних характеристик
≥ параметр≥в персонажа зм≥нитьс¤ загальна тактика ≥ внутр≥шн≥
взаЇмов≥дносини м≥ж вами ≥ неос¤жним ≥гровим св≥том, його персонажами.


1. —“ј“№ (GENDER)

Ќезважаючи на те, що творц≥ гри кажуть про повну р≥вноправн≥сть
статей в своњй гр≥, безумовно статев≥ в≥дм≥нност≥ грають велику
роль в св≥т≥ Baldurs Gate.

„олов≥ки Ї б≥льш сильними, але ≥ б≥льш низько ≥нтелектуальними жител¤ми
св≥ту BG. якщо ви вибираЇте чолов≥ка, то переважними профес≥¤ми будуть:
¬оњн, ренджер, злод≥й. ¬и можете спробувати створити чолов≥ка- мага або 
чолов≥ка-клерика, але сила заклинань ≥ швидк≥сть розвитку будуть набагато 
нижч≥, н≥ж у аналог≥чного ∆≥ночого персонажа.

∆≥нки - сам≥ незалежн≥ ≥ в≥льн≥ персонаж≥ св≥ту Baldurs Gate.
¬олод≥ючи неаби¤ким розумом ≥ сильною волею вони чудово
справл¤ютьс¤ з роллю мага, клерика ≥ злод≥¤, а також добре розвиваютьс¤
в мульти класовому режим≥.

2. –ј—ј (RACE)

Ћюди (Humans) - –≥вна ≥ переважаюча в св≥т≥ BG раса. Ћюди можуть
дос¤гнути усп≥ху практично у вс≥х област¤х, але не волод≥ють ¤кими-небудь
ун≥кальними властивост¤ми. Ћюди не можуть бути мультикласовими персонажами.

≈льфи (Elf) -ќдна з нечисленних ≥ самих просунених рас Baldurs Gate. 
≈льфи трохи менше людей ≥ волод≥ють р≥знокольоровою шк≥рою ≥
злегка в≥дстовбурченими вухами. ¬они можуть бачити в темнот≥ ≥ ст≥йк≥
до де¤ких вид≥в маг≥чних атак.  р≥м того, вони прекрасн≥ стр≥льц≥,
барди ≥ поети. ўоб подивитис¤ танц≥ ельф≥в звичайно збираютьс¤ ц≥л≥ натовпи.

Ќап≥в-≈льфи (Half-Elf) - –езультат зм≥шуванн¤ рас, все найкраще в≥д ≈льф≥в 
≥ Ћюдей. Ќап≥в-ельфи прекрасн≥ музиканти ≥ танцюристи, волод≥ють величезною 
силою вол≥ ≥ здатн≥стю бачити в темр¤в≥. “акож вони обмежено ст≥йк≥ до 
заклинань сну (Sleep) ≥ зачаруванн¤ (Charm). ÷¤ раса Ї практично ≥деальною 
при вибор≥ нового персонажа.


√номи (Gnome) - ÷е представники численноњ арм≥њ карлик≥в.
√номи волод≥ють маленьким ростомм, темною шк≥рою ≥ природною любов'ю
до р≥зних коштовностей. √номи любл¤ть зло жартувати над своњми
друз¤ми ≥ випадковими людьми, за що њх багато хто недолюблюЇ.
√номи природно захищен≥ проти будь-¤ких маг≥чних атак ≥ можуть
бачити в темр¤в≥, завд¤ки ≥нфрав≥жину.

 оротуни (Halfling) - ѕрост≥ше кажучи, це маленьк≥ люди, що волод≥ють
р¤дом ≥стотних переваг. ¬они волод≥ють додатковим бонусом до влучност≥, 
ст≥йк≥ до будь-¤кого виду маг≥њ ≥ вс≥х тип≥в отрут.  оротуни любл¤ть 
розк≥ш ≥ комфорт, в≥ддаючи перевагу холоду ≥ небезпекам п≥дземель - 
комфорт домашнього вогнища.  оротуни Ї чудовими воњнами ≥ мультикласовими 
персонажами.

 арлики (Dwarf) - Ћегко вп≥знаютьс¤ за своњм кольором шк≥ри, величезному
прагненню золота ≥ здатност≥ випити бочку темного ел¤.  арлики ст≥йк≥ до 
отрут ≥ р≥зних вид≥в маг≥њ, мають перевагу практично у вс≥х класах, а також 
волод≥ють здатн≥стю бачити в темр¤в≥. ™дине, що њм даЇтьс¤ важко - це 
зан¤тт¤ маг≥Їю.

3.  Ћј— (CLASS)

¬оњн (Fighter) - Ќезам≥нний персонаж в будь-¤к≥й груп≥ героњв. як в битвах 
один на один з монстрами, так ≥ в складно тактичн≥й боротьб≥. ¬оњн повинен 
бути сильним ≥ добре п≥дготовленим, щоб вижити в жорстокому св≥т≥ Baldurs 
Gate.

–енджер (Ranger) - —ум≥ш воњна ≥ л≥сника, що допомагаЇ заблукавшим люд¤м
в л≥с≥ знайти дорогу ≥ благополучно знайти дорогу додому. –енджер повинен 
бути розумним ≥ сильним, щоб дос¤гнути максимума своњх можливостей.

ѕалад≥н (Paladin) - ¬оњн що боретьс¤ за ≥дею добра ≥ справедливост≥.
ѕалад≥н не приймаЇ зла ≥ хаосу що творитьс¤ навколо, сл≥дуючи своЇму
власному кодексу чест≥. ѕалад≥н поЇднуЇ в соб≥ маг≥чн≥ ≥ бойов≥ можливост≥, 
що, безсумн≥вно, корисно в будь-¤к≥й битв≥.

 лерик (Cleric) - ÷е, прост≥ше кажучи, —в¤щеник в бойових досп≥хах, що 
допомагаЇ своњм супутникам в складних ситуац≥¤х, захищаючи њх в≥д зла ≥ 
зц≥л¤ючи глибок≥ рани.  лерик може бути дуже могутн≥м персонажем при 
правильному його використанн≥.

ƒруњд (Druid) - —лужить ≥стинн≥й природ≥, використовуючи свою маг≥чну
силу ≥ вм≥нн¤ дл¤ регулюванн¤ взаЇмов≥дносин всередин≥ св≥ту.

ћаг (Mage) - —амий сильний ≥ ц≥кавий персонаж в гр≥. —початку маг 
самий слабкий ≥ вразливий персонаж в гр≥, але в м≥ру зростанн¤ р≥вн¤, 
стаЇ практично непереможним. ћаг може вибирати будь-¤ку маг≥чну школу 
≥ вивчати будь-¤к≥ доступн≥ на даний момент заклинанн¤.

«лод≥й (Thief) - чудовий виб≥р дл¤ вс≥х любител≥в тактики сховатис¤ ≥ 
напасти. «лод≥њ прекрасн≥ стр≥льц≥, добре волод≥ють здатн≥стю ховатис¤ в 
т≥н≥, знешкоджувати пастки, розкривати сам≥ хитромудр≥ замки ≥ обкрадати 
вуличних торговц≥в ≥ випадкових персонаж≥в. ¬м≥нн¤ злод≥¤ незам≥нн≥ практично 
у вс≥х моментах вашоњ подорож≥.

Ѕард (Bard) - ход¤че джерело легенд ≥ в≥ршованих твор≥в. –озказуючи загадков≥ 
легенди, а також створюючи навколо себе м≥стичний образ, бард Ї абсолютною 
неробою ≥ лобурем. ™диною позитивною рисою, можна вважати вм≥нн¤ барда 
п≥дн¤ти бойовий дух своњх товариш≥в п≥д час жорстокоњ сутички.

ћультиклас (multi-class) - персонаж може поЇднувати в соб≥ дек≥лька р≥зних 
клас≥в, наприклад, маг/воњн або маг/воњн/злод≥й. ¬олод≥ючи перевагами обох 
клас≥в, в≥н трохи обмежений в своЇму розвитку в пор≥вн¤нн≥ з повноц≥нним 
персонажем, також його р≥вневе зростанн¤ буде значно пов≥льн≥ше, н≥ж в одно 
класового персонажа. ћультикласов≥ персонаж≥ волод≥ють певним обмеженн¤м, так
воњн/маг не може вимовл¤ти заклинанн¤, при од¤гнутих досп≥хах (виключенн¤м Ї 
ельфи ≥ нап≥в-ельфи, що використовують спец≥альн≥ маг≥чн≥ ельф≥йськв досп≥хи). 
ћультикласовий персонаж Ї ≥деальним вибором, дл¤ бажаючих випробувати ≥ 
використати переваги дек≥лькох клас≥в.

—пец≥ал≥зований маг (Specialist Mage)
≤снуЇ безл≥ч маг≥в, що спец≥ал≥зуютьс¤ на певн≥й област≥ маг≥чних знань. 
ќсь де¤к≥ з них:
Abjurer - спец≥ал≥зуЇтьс¤ на захисн≥й ≥ охоронн≥й маг≥њ.
Conjurer - спец≥ал≥зуЇтьс¤ на створенн≥ предмет≥в ≥ ≥стот.
Diviner - може ви¤вити божественну силу ≥ використовувати њњ в своњх ц≥л¤х.
Enchanter - здатний ман≥пулювати св≥дом≥стю людей ≥ њх станом.
Illusionist - володар ≥люз≥й ≥ царства перетворень.
Invoker - маг, здатний викачувати ≥ ман≥пулювати життЇвою енерг≥Їю.
Necromancer - здатний управл¤ти мертвими ≥ сп≥лкуватис¤ з представниками
потойб≥чного св≥ту.
Transmuter - маг, здатний зм≥нювати реальн≥сть ≥ впливати на навколишн≥й св≥т.
якщо ви вибрали ћага-спец≥ал≥ста, то ви зможете отримати де¤к≥ ун≥кальн≥
здатност≥ (воскрес≥нн¤ мертвих, можлив≥сть перетворенн¤ в тварин ≥ монстр≥в) 
по ходу розвитку гри. ћаг- —пец≥ал≥ст, може бути обмежений в використанн≥ 
де¤ких заклинань.

4. ѕќ¬≈ƒ≤Ќ ј ѕ≈–—ќЌј∆ј (ALIGNMENT).

≤снуЇ дек≥лька тип≥в повед≥нки, ¤к≥ будуть в≥дображати в≥дношенн¤ зовн≥шнього 
св≥ту до вашого персонажа ≥ в≥дношенн¤ вашого персонажа до навколишн≥х людей 
≥ под≥й.

Lawful Good - јбсолютно позитивний персонаж, що дотримуЇтьс¤ вс≥х закон≥в ≥ 
правил, ¤ц≥ його оточують. Ѕудь-¤кий в≥дступ в≥д вказаних правил навколишн≥х 
людей, викликаЇ могутнЇ обуренн¤ ≥ протест з його боку.

Neutral Good - ѕозитивн≥ персонаж≥, що бажають добра навколишньому св≥ту, 
але стараютьс¤ знаходитис¤ в пост≥йному баланс≥ м≥ж внутр≥шн≥м ≥ 
зовн≥шн≥м св≥том.

Chaotic Good - ¬они не дотримуютьс¤ оточуючих правил, спираючись в основному 
на закони свого власного св≥ту. ≤нод≥ вони викликають роздратуванн¤ в 
оточуючих, завд¤ки своњй зарозум≥лост≥ ≥ зайв≥й впевненост≥ в соб≥. як-би не 
було, вони, безумовно, позитивн≥ персонаж≥.

Lawful Neutral - ѕрекрасн≥ виконавц≥, що балансують на меж≥ добра ≥ зла, ≥ 
невважають свою власну думку вище закон≥в держави ≥ сусп≥льства.

True Neutral - ƒобро ≥ «ло дл¤ них, лише сторони що борютьс¤ за волод≥нн¤ 
людиною. ¬они завжди приЇднуютьс¤ до слабих, дл¤ збереженн¤ балансу. Ѕаланс 
сил - це њх рел≥г≥¤ ≥ основна мета житт¤. ѕосправжньому нейтральних 
персонаж≥в залишилос¤ не дуже багато в св≥т≥ Baldurs Gate.

Chaotic Neutral - јбсолютно непередбачуван≥ ≥ незрозум≥л≥ персонаж≥.
¬они можуть бути ≥ добрими ≥ злими, керован≥ нев≥домими силами. 
’арактерним прикладом Cahotic Neutral можуть бути божев≥льн≥ ≥ лунатики.

Lawful Evil - ¬они жад≥бн≥ ≥ зл≥ персонаж≥, що дотримуютьс¤ закон≥в 
оточуючого св≥ту, але здатн≥ порушити свою об≥ц¤нку або обдурити будь-кого, 
¤кщо це можна зробити б≥льш-менш легально.

Neutral Evil - —лужител≥ зла ≥ темр¤ви, ¤к≥ стараютьс¤ приховувати свою 
таЇмну прихильн≥сть на люд¤х. ќбман дл¤ них не означаЇ н≥чого, так само ¤к 
смерть супутника або сус≥да. ѓхн¤ головна мета багатство ≥ влада, ¤кими вони 
ц≥лком можуть заволод≥ти при певних обставинах.

Chaotic Evil - —лужител≥ зла, ¤к≥ не приховують своЇњ в≥ри. ¬они готов≥ на 
все, заради власного улещенн¤ ≥ радост≥. —мерть ≥ обман Ї дл¤ них легкою 
дорогою до запов≥тноњ мети.

Ќайб≥льш пристосованим персонажем Ї Neutral Evil, ¤кий чудово ладнаЇ з 
позитивними ≥ негативними персонажами, кр≥м того вбивства мирних жител≥в 
не дуже позначатьс¤ на ваш≥й ≥ так дуже поган≥й репутац≥њ, ¤ку легко 
можна купити за рахунок хорошоњ суми грошей.

5. ¬ћ≤ЌЌя (SKILLS)

¬ам пропонуЇтьс¤, в залежност≥ в≥д класу вашого персонажа.

6. «ќ¬Ќ≤ЎЌ≤—“№ (APPEARANCE)

¬и можете розфарбувати вашого персонажа, ¤к побажаЇте.

7. ≤ћ'я (NAME)

≤м'¤ вашого персонажа, що дозвол¤Ї вам найб≥льш глибоко зануритис¤ в св≥т гри.

=============================================================
ѕереклад - Olexandr Slobodyan, 30.I.2002



”краинска¤ Ѕаннерна¤ —еть

√оловна  јлфав≥тний ≥ндекс  ƒов≥дка  ƒодати FAQ  E-mail
Ќовини  ѕошук по сайту

Copyright © 2001 - 2002 Olexandr Slobodyan.
Сайт создан в системе uCoz