÷е солодке слово "стаб≥л≥зець"

” вирв≥ сьогочасного украњнського житт¤ ми ¤кось вже призабули т≥ легендарн≥ часи, коли Ћеон≥д ƒанилович разом з ¬≥ктором ‘едоровичем поривалис¤ "за стаб≥л≥зувати" соц≥ально-економ≥чну та пол≥тичну ситуац≥ю в крањн≥, аби шахтар≥ могли рад≥сно добувати вуг≥лл¤, сталевари Ц варити сталь ≥ сел¤ни Ц пасти худобу.

ћинулого тижн¤ ”крањна спостер≥гала за черговою спробою зробити крањн≥ "стаб≥л≥зець".

¬ожд≥ Ѕё“у та ѕарт≥њ рег≥он≥в вже були за один крок в≥д п≥дписанн¤ угоди про створенн¤  оал≥ц≥њ соборност≥ та в≥дродженн¤. Ќа голови сп≥вв≥тчизник≥в р¤сним потоком лилис¤ за¤ви про необх≥дн≥сть стаб≥л≥зувати пол≥тичну ситуац≥ю, що стало б основою консол≥дац≥њ сусп≥льства, добробуту ≥ процв≥танн¤.

ќднак не судилос¤. янукович гучно за¤вив про вих≥д ≥з коал≥ц≥йних переговор≥в. “имошенко лише розгублено скрикнула: "все пропало!".

∆итт¤ широкоњ коал≥ц≥њ ховалос¤ у зм≥нах до  онституц≥њ, ¤к≥ мали докор≥нно перепланувати пол≥тико-правовий прост≥р крањни.

јле все ж таки треба визнати, що дл¤ сусп≥льства ≥ держави не Ї принципово важливим, де обиратиметьс¤ президент та в ¤к≥й конф≥гурац≥њ ≥снуватиме парламентська коал≥ц≥¤. «рештою стан нац≥ональноњ безпеки та р≥вень житт¤ людей напр¤му не залежить в≥д форми правл≥нн¤ в держав≥.

√оловне Ц ¤ку пол≥тичну л≥н≥ю триматиме вище кер≥вництво крањни. ” звТ¤зку з цим, здаЇтьс¤ досить дивним, що поза увагою експертного середовища фактично залишилис¤ т≥ непубл≥чн≥ додатки, де прописувались основн≥ напр¤ми та механ≥зми реал≥зац≥њ ¬еликого договору.

¬т≥м, незважаючи на усю утаЇмничен≥сть переговорного процесу, зовс≥м нескаладно реконструювати де¤к≥ положенн¤ секретних протокол≥в, спираючись при цьому на ≥нформац≥ю з джерел, близьких до переговор≥в та насичену "кредитну" ≥стор≥ю головних ф≥гурант≥в перетрактац≥й за зачиненими дверима.

як≥ ж першочергов≥ кроки у внутр≥шн≥й та зовн≥шн≥й пол≥тиц≥ збиралис¤ зд≥йснити "коал≥ц≥¤нти" в контекст≥ актуальноњ пол≥тичноњ ситуац≥њ.

ѕроведенн¤ на початку 2010 року загальнонародного референдуму щодо вступу ”крањни у Ќј“ќ. ” раз≥ в≥дхиленн¤ б≥льш≥стю громад¤н ≥дењ приЇднанн¤ до ѕ≥вн≥чноатлантичного јль¤нсу, Ц конституц≥йне, законодавче закр≥пленн¤ позаблокового статусу ”крањни.

≤нший вар≥ант Ц сп≥льна з –ос≥Їю участь у створенн≥ новоњ Ївропейськоњ системи безпеки.

„ленство в ™вропейському —оюз≥ Ц не самоц≥ль, а зас≥б п≥двищенн¤ добробуту громад¤н, розширенн¤ можливостей в≥тчизн¤ноњ економ≥ки, науки ≥ осв≥ти.

”часть ”крањни у програм≥ ™вросоюзу "—х≥дне партнерство" не повинна впливати на динам≥ку ≥нтеграц≥йних процес≥в на простор≥ —Ќƒ.

ѕоглибленн¤ участ≥ ”крањни у ™≈ѕ, ¤ке розширить можливост≥ у взаЇмному обм≥н≥ товарами, кап≥талами та послугами на Ївраз≥йському ринку. –озгл¤д питанн¤ щодо доц≥льност≥ вступу ”крањни у ™враз≥йське економ≥чне сп≥втовариство.

–атиф≥кац≥¤ —татуту —Ќƒ та набутт¤ ”крањною повноправного членства у —п≥вдружност≥.

–озвиток стратег≥чного партнерства з –ос≥Їю, передус≥м, в торгово-економ≥чн≥й, культурн≥й ≥ в≥йськово-техн≥чн≥й сферах.

ѕроведенн¤ украњнсько-рос≥йських консультац≥й щодо умов продовженн¤ д≥њ базових угод про перебуванн¤ „орноморського флоту –‘ на територ≥њ ”крањни п≥сл¤ 2017 року.

¬одночас, поетапне оформленн¤ результат≥в роб≥т з ≥нвентаризац≥њ земельних д≥л¤нок ≥ державного майна, переданих у користуванн¤ „орноморському флоту –‘, проведенн¤ њх грошовоњ оц≥нки та перегл¤д орендноњ плати у б≥к п≥двищенн¤.

јктив≥зац≥¤ двосторонн≥х контакт≥в з питань п≥дписанн¤ угоди про демаркац≥ю сухопутного украњнсько-рос≥йського кордону. «авершенн¤ переговор≥в з розмежуванн¤ јзовського ≥ „орного мор≥в та  ерченськоњ протоки на принципах сп≥льного њњ використанн¤ та встановленн¤ морських прибережних зон в протоц≥.

—творенн¤ м≥жнародного консорц≥уму з управл≥нн¤ та розвитку газотранспортноњ системи ”крањни за участю рос≥йськоњ, украњнськоњ та Ївропейськоњ стор≥н. ” дальшому ЦобТЇднанн¤ видобувних ≥ газотранспортних актив≥в двох крањн на "паритетних" умовах.

«авершенн¤ переговор≥в з –ос≥Їю щодо п≥дписанн¤ угоди про наданн¤ ”крањн≥ кредит≥в дл¤ покритт¤ деф≥циту бюджету на умовах ратиф≥кац≥њ угоди про так званий "нульовий вар≥ант" розпод≥лу майна —–—–, спри¤нн¤ участ≥ рос≥йських компан≥й у приватизац≥њ украњнських стратег≥чних п≥дприЇмств, зокрема "”кртелекому", ќдеського припортового заводу, обленерго.

«аконодавче закр≥пленн¤ за рег≥онами права вводити на своњй територ≥њ другу оф≥ц≥йну (рос≥йську) мову, ¤ка буде мати р≥вн≥ права з державною, в тому числ≥, в сфер≥ осв≥ти, документооб≥гу ≥ в судах.

” дальшому Ц наданн¤ рос≥йськ≥й мов≥ статусу другоњ державноњ мови.

ћоратор≥й на порушенн¤ дражливих питань у в≥дносинах з –ос≥Їю. Ќеприпустим≥сть "переписуванн¤ ≥стор≥њ", "перекрученн¤" ≥сторичних факт≥в, ¤к≥ стосуютьс¤ траг≥чних стор≥нок сп≥льного ≥сторичного минулого та намагань вт¤гнути украњнц≥в у "штучну, надуману конфронтац≥ю з –ос≥Їю".

” звТ¤зку з цим, закритт¤ порушеноњ —Ѕ” крим≥нальноњ справи за фактом вчиненн¤ в ”крањн≥ геноциду-голодомору 1932-33 рок≥в.

 р≥м питань √олодомору, в перел≥к чутливих питань входить ставленн¤ до ¬еликоњ ¬≥тчизн¤ноњ в≥йни та ќ”Ќ-”ѕј, зведенн¤ у ранг героњв таких "од≥озних" ≥сторичних постатей ¤к ћазепа, ѕетлюра, Ѕандера ≥ Ўухевич, св¤ткуванн¤ р≥чниц≥ ѕолтавськоњ битви та перемоги козацького в≥йська над рос≥¤нами п≥д  онотопом.

—творенн¤ украњнсько-рос≥йських ком≥с≥й щодо виробленн¤ гуртовоњ позиц≥њ в оц≥нц≥ проблемних питань в ≥стор≥њ братн≥х народ≥в та в≥дновленн¤ сп≥льноњ ≥сторичноњ памТ¤т≥.

Ќедопущенн¤ "провокац≥йноњ" та "безв≥дпов≥дальноњ" практики припиненн¤ ретрансл¤ц≥њ рос≥йських телев≥з≥йних канал≥в у кабельних мережах на територ≥њ ”крањни, що "грубо порушуЇ ≥ обмежуЇ конституц≥йн≥ права громад¤н, провокуЇ сусп≥льство до розколу на нац≥ональному та мовному ірунт≥ та негативно впливаЇ на рос≥йсько-украњнськ≥ в≥дносини".

“ак все ж таки ставитис¤ до ц≥Ї кулуарноњ метушн≥ щодо пере форматуванн¤ влади?

як до пошуку компром≥с≥в зарадиконсол≥дуванн¤ зусиль ус≥х г≥лок влади та сусп≥льства у напр¤мку економ≥чного оздоровленн¤ крањни?

јбо все ж таки це була спроба конституц≥йного перевороту, заколоту з метою узурпац≥њ влади оч≥льниками Ѕё“ ≥ ѕарт≥њ рег≥он≥в, що зд≥йснювавс¤ за пол≥тичним ≥ економ≥чним сценар≥Їм, розробленим у сус≥дн≥й держав≥?

—уд¤чи ≥з ц≥лей та ≥нтерес≥в, з ¤ких виходили учасники перемовин про створенн¤ "ширки", п≥дстав дл¤ оптим≥зму залишаЇтьс¤ обмаль.

ясно, ¤к божий день, що верховоди черговоњ "коал≥ц≥ади" керувалис¤ у своњх д≥¤х аж н≥¤к не нац≥ональними ≥нтересами. ƒо об'Їднанн¤ њх п≥дштовхував страх втратити владу на наступних чи то президентських, чи то парламентських виборах та невгамовна жага остаточно розхапати залишки народного добра, до ¤кого ран≥ше не дот¤глис¤ руки.

¬т≥ленн¤ в житт¤ такоњ "проукрањнськоњ" пол≥тики неминуче обернулос¤ б повзучою деукрањн≥зац≥Їю ”крањни.

ѕо сут≥ ж, йшлос¤ про добров≥льну здачу ”крањни на поталу недругам. јдже кремл≥вський режим нин≥ зд≥йснюЇ вкрай агресивну пол≥тику в украњнському напр¤мку, ≥ там, де в≥н бачить слабк≥сть Ц наступатиме до "переможного к≥нц¤".

ќтож, "нац≥ональне примиренн¤" у виконанн≥ ѕ–≥Ѕё“у Ц це пр¤мий шл¤х до втрати самост≥йност≥ ”крањни.

"—таб≥л≥зець" цього разу не в≥дбувс¤. јле пров≥дники двох найпотужн≥ших ф≥нансово-пол≥тичних клан≥в об≥ц¤ють ощасливити ним ”крањну в≥дразу п≥сл¤ загальнонародних президентських вибор≥в.

≤ воно нам треба?

09.06.2009, ≤гор –адз≥Ївський, дл¤ ”ѕ


„итайте також:
ёл≥¤ “имошенко: "ѕропало все!" (¬≥део)
Ukraine: Failed Democracy
 оал≥ц≥¤ —оборност≥ та ¬≥дродженн¤?
“имошенко ≥ янукович замовл¤ють шлюбну церемон≥ю?
¬они знову зробили це... (”ѕ)
—оюз “имошенко ≥ януковича: останн≥й шанс (”ѕ)
“ри новини в≥д ¬олодимира ѕут≥на про ёл≥ю “имошенко (”ѕ)
≤гор ¬орон≥н: "’≥ба це справедливо, що в нас газ дорожче, н≥ж в Ќ≥меччин≥?" (≈ѕ)

≤нш≥ статт≥...


© 2000-2009 ””крањнська правда“
ѕередрук матер≥ал≥в т≥льки за на¤вн≥стю г≥перпосиланн¤ на www.pravda.com.ua

ѕост≥йне посиланн¤ ц≥Їњ статт≥:: http://www.pravda.com.ua/news/2009/6/9/96204.htm

Сайт создан в системе uCoz