Головна > Ігри > 3d-action >
Ru.Game.Quake FAQ

                         -=( Ru.Game.Quake FAQ )=-
                   -=( Quake III Test Win32 1.05 part )=-
                                Version 1.1

                                            "Спасение невкупающих -
                                          дело рук самих невкупающих"
                                            (c) Dmitry Baryshnikov

 Список тем-питань FAQ:

- А як FPS поміряти?
- В мене чомусь не виконуються конфіги. Що робити?
- Бачив кольорові імена в інших гравців. Як це зробити?
- Немає команди "alias". Як же писати конфіги?
- Де можна взяти список всіх консольних команд і змінних?
- Дуже заважає дим від ракет. Чи не можна його як-небудь прибрати?
- Як пограти в тімплей?
- Коли планується вихід повної версії Quake III Arena?

=============================================================================

Q: А як FPS поміряти?

A: В консолі "cg_drawFPS 1". Є ще такі команди, як:
   "cg_drawTimer 0"      - включити таймер (праворуч вгорі)
   "cg_lagometer 0"      - буде видно скільки в тебе фрагів (праворуч внизу)

=============================================================================

Q: В мене чомусь не виконуються конфіги. Пишу в консолі "exec filename.ext"
 - пише, що не може виконати такий файл, хоч він знаходиться в піддиректорії
  /TESTQ3. Що робити?

A: Піддиректорію /DEMOQ3 перейменуйте в /BASEQ3.

=============================================================================

Q: Бачив кольорові імена в інших гравців. Як це зробити?

A: В конфігу, при прописуванні імені. Використовується наступна конструкція:

 //        Code  |  Color
 //              |
 //         0   |  Black
 //         1   |  Red
 //         2   |  Green
 //         3   |  Yellow
 //         4   |  Blue
 //         5   |  Cyan
 //         6   |  Magenta
 //         7   |  White
 name "1Nam4e3."

 Тут перші три букви будуть червоні, буква "e" синя, і крапка - жовта.
 Варто додати, що в кінці всього імені потрібно поставити перемикання знов
 на стандартний білий колір - інакше подальший зміст консолі буде того
 ж кольору, якого була остання буква в вашому крутому імені.

=============================================================================

Q: Немає команди "alias". Як же писати конфіги?

A: ID Software дещо змінили конструкцію "Alias" в Q3A. Тепер вона
 виглядає наступним чином:

 seta myalias "weapon 1; say Bcix nopBy!"
 bind x vstr myalias

 Тобто замість команди "alias" треба використовувати "seta" ("set"), а при 
 прив'язці аліаса до клавіші використовувати ключове слово "vstr" перед ім'ям 
 аліаса.

=============================================================================

Q: Де можна взяти список всіх консольних команд і змінних?

A: З поясненням - не знаю. А ось просто лістинг команд і змінних можна
 отримати просто. Досить завантажити Q3Test і в консолі написати:

 //Це видасть список змінних
 cvarlist
 //Це дасть список команд
 cmdlist
 //Це скине зміст консолі в файл з потрібним ім'ям.
 condump 

=============================================================================

Q: Дуже заважає дим від ракет. Чи не можна його як-небудь прибрати?

A: Можна. Але не так просто, як хотілося б. Треба створити файл xxx.shader
 з наступним змістом:

 //
 smokePuff
 {
   cull none
  {
     map textures/sfx/launchpad_arrow2.tga
     blendFunc GL_ONE GL_ONE
  }
 }
 //

 ...і вмістити в окрему директорію не BASEQ3 (Q3TEST), допустимо
 "Q3TEST/SMOKE_OFF/scripts/xxx.shader". Запускати Q3Test треба наступним
 чином: "quake3.exe +set fs_game smoke_off". На жаль, швидкість від цього 
 не зросте, але диму не буде.

=============================================================================

Q: Як пограти в тімплей?

A: Треба дотримуватися приведеної нижче інструкції:

 1. Запустити Q3 server
 2. В консолі набрати "set teamflags 1"
 3. В консолі набрати "set dmflags 1"
 4. В консолі набрати "map "

 І все запрацює.

=============================================================================

Q: Коли планується вихід повної версії Quake III Arena?

A: Орієнтовно в грудні цього року.

=============================================================================
                           Укладач FAQ Andrey Matweew AKA Swordsman[FPS]
                           (2:5030/436.4). Спасибі Сергію Глебову
                           (2:5030/544.26) і Миколі Грішину (2:5030/497) за
                           надані матеріали.
                           Останнє оновлення від 20.05.99
=============================================================================
Переклад - Olexandr Slobodyan, 28.I.2002



Украинская Баннерная Сеть

Головна  Алфавітний індекс  Довідка  Додати FAQ  E-mail
Новини  Пошук по сайту

Copyright © 2001 - 2002 Olexandr Slobodyan.
Сайт создан в системе uCoz